Unii oameni asociaza marketingul prin e-mail cu trimiterea de buletine informative. Dar este mult mai mult decat atat! E-mail marketing reprezinta utilizarea sistematica si structurata a e-mailului pentru a initia, mentine si consolida o relatie intre un brand si clientii sai.
Marketingul prin e-mail dezvolta relatia dintre marca si oameni. Acesta vinde si in acelasi timp construieste relatii de durata. Dar pentru a construi relatii si a realiza vanzari este nevoie de mai mult decat sa va promovati produsele. Este vorba despre construirea increderii si a legaturii cu oamenii si despre furnizarea de valoare: o experienta de top, sfaturi, instrumente, plus continut informativ, distractiv si intotdeauna relevant.
Cu toate acestea, exista si alte mijloace de comunicare cu publicul-tinta si anume notificarile push care difera de expedierea prin e-mail in principal prin modul in care functioneaza. O notificare push este un mesaj scurt trimis de un server catre dispozitivul mobil (smartphone, tableta) al utilizatorilor aplicatiei, indiferent daca acestia o folosesc sau nu. Scopul sau este de a ”declansa o sesiune de utilizator sau de a furniza informatii instantanee”.
Valoare notificarilor push si al marketing-lui prin e-mail este inestimabila pentru orice afacere online. Pentru a va incuraja sa abordati aceste solutii mega eficiente in ziua de azi, este recomandabil sa apelati doar la specialisti care isi cunosc meseria si stiu cum sa extraga toate avantajele progresului tehnologic, prezentandu-va la final un produs cu impact pozitiv asupra venitului dumneavoastra. Contactati echipa Icsoft pentru o ulteriora colaborare!