Un plus semnificativ este ca publicitatea directionata in retelele sociale acopera exact publicul de care este nevoie. Deoarece publicitatea este prezentata persoanelor potential cointeresati, efectul este dublu. La urma urmei, utilizatorul este aproape gata sa faca o achizitie, sa lase detalii de contact sau sa urmeze linkul. Are nevoie doar de un mic impuls. Publicitate in retelele sociale corect directionata va incuraja cu siguranta clientul sa ia masuri.
Clientul poate seta toti parametrii necesari: sexul potentialului consumator, varsta, interesele sale, hobby-urile, tara de resedinta si multe altele. In acelasi timp, astfel de publicatii limitate au o acoperire incredibil de mare a audientei.
Exista urmatoarele tipuri de directionare:
- Tematic. Reclamele vor fi vazute de utilizatorii site-urilor cu un anumit subiect;
- Contextual. Afisele se adreseaza acelor persoane ale caror interogari de cautare indica un interes pentru un produs sau serviciu;
- Geografic. In acest caz, publicul tinta este selectat in functie de locatie;
- Local. Bannerul va fi vazut de persoanele care se afla la mica distanta de locul anuntat;
- Socio-demografic. Publicitate care vizeaza un anumit sex, varsta si statut social;
- Comportamental. Publicul tinta este interesat de orice actiune. De exemplu, mutarea, zborul, vizitarea diferitelor locuri;
- Temporar. Aceste reclame sunt limitate;
- Directionarea in functie de afisari – implica un anumit numar si frecventa;
- Directionare pe dispozitiv. Reclamele vor aparea pe mobil, tableta sau laptop – totul depinde de cerintele necesare.
Doar un specialist calificat isi poate da seama ce fel de directionare in retelele de socializare este necesar in fiecare caz.
Contactati compania noastra si veti fi cu siguranta multumiti de rezultat. La urma urmei, publicitate directionata este una dintre cele mai eficiente metode de promovare a unei afaceri pe Internet. Sunati-ne sau lasati o solicitare pe site. Vom fi bucurosi sa raspundem la toate intrebarile dumneavoastra si sa ne asumam sarcini noi.