Comandați configurarea anunțurilor contextuale Google Ads și Yandex

Publicitatea contextuală este o modalitate destul de eficientă de a obține comenzi și accesări de pe site. Vă vom ajuta să configurați publicitatea contextuală Google Adwords și Yandex Direct, să afișați anunțuri către publicul țintă, compania de publicitate fiind optimizată în mod constant pentru a îmbunătăți scorul de performanță. Ca rezultat, veți obține un flux de trafic orientat și creșterea comenzilor prin intermediul site-ului.

🤗 👋

Serviciile noastre

Compania Icsoft oferă o gamă completă de lucrări de instalare și întreținere a companiei de publicitate în Google Ads și Yandex Direct

Configurarea Yandex.Direct.

Vom face un set complet de lucrări pentru configurarea și menținerea publicității contextuale Yandex.Direct, cel mai mare motor de căutare Runet. Lista de lucrări include configurarea publicității contextuale, întocmirea textului publicitar, analiza și modificarea unei companii de publicitate existente. Cu noi, veți ajunge la o audiență uriașă în Yandex, numărul căruia ajunge la 60% dintre utilizatori din numărul total de căutări pentru produse și servicii.

Configurarea Google Adwords

Configurarea și menținerea unei companii de publicitate Google Adwords se face la cheie, de la colectarea de cuvinte cheie la personalizarea completă a analizelor. Numai o companie de publicitate profesională va ajuta să ajungă la o audiență mai mare și să aducă noi cumpărători. Publicul lunar al Google are peste 50 de milioane de utilizatori, cel mai mare grup de clienți potențiali.

Etapele lucrărilor de configurare a publicității contextuale Yandex.Direct.

  1. Crearea unei strategii optime
  2. Elaborarea și definirea KPI
  3. Crearea și configurarea unui anunț publicitar
  4. Configurarea sistemului de analiză
  5. Automatizarea proceselor companiei de publicitate
  6. Evaluarea lunară a performanței

Etapele lucrărilor de configurare a publicității contextuale Google Adwords

  1. Explorarea temelor de afaceri și găsirea strategiei optime
  2. Compunerea KPI
  3. Selectarea cuvintelor cheie și crearea de anunțuri
  4. Instalarea, configurarea și analiza sistemului de analiză
  5. Efectuarea ajustărilor pentru publicitatea contextuală personalizată online
  6. Automatizarea companiei de publicitate
  7. Menținerea și optimizarea publicității contextuale

Ce depinde și cât costă publicitatea contextuală

De obicei, dacă doriți să rulați publicitatea contextuală, clienții pun adesea următoarele întrebări:

  1. Care este costul publicității contextuale în nișa mea?
  2. Costul campaniei publicitare este ridicat pe baza acestor solicitări?
  3. Cât de mult va costa compania mea contextuală?

Când răspundeți la întrebările adresate, putem obține următoarele: Costul de a face o campanie publicitară nu afectează nici subiectul, nici volumul companiei. Principalul factor de cost este cuvintele cheie pe care compania de publicitate le promovează și, cel mai important, competitivitatea pe ele. În același timp, costul este afectat de tot felul de direcționare, de exemplu, timpul sau regiunea de afișare.

Prețul publicității contextuale depinde mai mult de popularitatea cuvintelor cheie. Atunci când selectați cheile pentru care vor fi afișate anunțurile, competitivitatea cheii joacă un rol important. Astfel, în cazul în care difuzarea anunțurilor se face pe o interogare de căutare extrem de competitivă, atunci există o mare probabilitate ca o astfel de interogare va costa un ordin de mărime mai scump decât competitivitatea scăzută. Uneori, costul unui clic pe o cheie extrem de competitivă poate fi egal sau mai mare cu prețul unui cec mediu al produselor vândute. Aici merită luată în considerare eficiența unei companii de publicitate pentru ROI.
Menținerea unei campanii de publicitate contextuală este o cantitate imensă de informații, combinând tot felul de strategii și tehnici. Specialiștii csoft sunt implicați în configurarea și menținerea publicității contextuale din 2014 și în acest timp au primit o experiență impresionantă.

Costul de configurare de a face publicitate contextuală

  • Google Ads – 100 €
  • Yandex.Direct - 100 €
  • Suport pentru anunțurile contextuale Google Ads și Yandex.Direct - 40 € pe lună

Comentarii

Testimonial

Cea mai tare companie, a primit rezultatul în termen de 1 săptămână. De asemenea, am comandat suport pentru publicitatea contextuală.

Testimonial

Am comandat configurarea și întreținerea lunară a companiei de anunțuri Google Ads pentru site-ul său. Rezultatele sunt mulțumit. Voi continua să coopereze cu tine

Testimonial

mulțumesc foarte mult, cecul mediu a crescut cu 67%, foarte cool