Agenția noastră de publicitate, alături de alte instrumente de marketing și promovare în rețelele de socializare, preferă să folosească întotdeauna cel puțin cu buget mic sau minim publicitatea contextuală în rețelele de socializare, deoarece aceasta vă permite să utilizați efectul de „sinergie”, sporind semnificativ efectul tuturor instrumentelor de marketing pe Internet.
Nu e de mirare că doar în rețelele de socializare puteți posta orice informație necesară!

În primul rând, înainte de a lansa publicitate contextuala facebook, trebuie să răspundeți la 3 întrebări de bază:

  1. Cine este publicul țintă - regiune, vârstă, de asemenea, interesele și preferințele acestuia
  2. Specializarea dvs., avantajele competitive etc.
  3. Ce conținut al mesajului publicitar puteți oferi, ținând cont de răspunsurile la primele întrebări.

Răspunsuri la întrebări frecvente

Care este principalul avantaj al publicității pe Facebook?

În primul rând, constă în popularitatea sa. Facebook este cea mai populară rețea de socializare. rețea din lume și are peste 1,4 miliarde de utilizatori.

Este Facebook bun pentru site-uri web de publicitate?

Da, datorită interfeței sale ușor de utilizat, numărului de utilizatori și așa mai departe. Facebook este foarte convenabil pentru publicitate.

Trimiteti comanda pentru acest serviciu

Publicitate contextuală pe facebook funcționează pe un principiu similar al publicității în motoarele de căutare. Și există sfaturi pe care cu siguranță ar trebui să le ascultați pentru a organiza o campanie publicitară eficientă:

  1. Este necesar să se sublinieze în mod clar domeniul de aplicare al publicului țintă vizat.
  2. Pentru a începe, ar trebui să creați un prototip de anunț și să îl aprobați cu moderatorii Facebook, după care are sens să începeți dezvoltarea unui grup de anunțuri.
  3. În secțiunea de promovare a paginii, trebuie să găsiți „Creați o campanie publicitară” și să completați articolul cu datele necesare.    

Facebook este cea mai populară rețea socială din lume. Are peste 1 miliard de utilizatori. Aici oamenii comunică mai serios, având o cifră de afaceri solidă a fondurilor. Această platformă socială este ideală pentru promovarea produselor și serviciilor premium. Conținutul de înaltă calitate de pe pagina promovată are o mare motivație de a-i oferi „like”, adică de a se alătura unui grup de potențiali consumatori. Tactica publicitară a proiectelor de succes se bazează nu pe principiul unui apel de a cumpăra acum un produs sau serviciu, ci pe o ofertă de abonare, a se alătura așa-numitului „tunel de vânzări”.

Agenția noastră va pune la punct în mod eficient publicitate contextuală pe facebook, care va servi la rezolvarea principalelor sarcini de marketing: creșterea gradului de conștientizare a mărcii, îmbunătățirea loialității clienților față de produsele sau serviciile oferite.

Avem o echipă pozitivă de profesioniști concentrați pe rezultate. O echipă care dorește ca afacerea dvs. să funcționeze și să aducă mult venit!

RU