Ce afacere ar putea face promovare pe tik tok? 

  • Primul semn este coincidența publicului Tik Tok cu publicul țintă al afacerii Dvs.
  • Al doilea semn este formatul și direcția afacerii.

Promovare tiktok este potrivită pentru aproape toate formatele de afaceri:

  • O afacere în care există un proces de producție fascinant și frumos: bucătărie de restaurant, show business, industria frumuseții, etc.
  • Startup-uri. În acest caz, filmați mai întâi 15 - 20 de videoclipuri, care vor prezenta secvenţial informații despre produs (ce este și pentru cine), despre companie (misiunea sa, creatorii și istoria creației). Și apoi începeți să promovați.
  • Companiile de experți și de servicii ar trebui să ia în considerare formatele de conținut expert cu povestiri sau recenzii de producție și povești ale clienților.

Răspunsuri la întrebări frecvente

Cum funcționează algoritmii în tik tok?

La fel ca Youtube, videoclipul intră în recomandări nu doar din cauza implicării, ci și din cauza intereselor utilizatorului.

Ce sunt recomandarile în Tik Tok?

Recomandarile din Tik Tok sunt aproape la fel ca un flux inteligent din Instagram.

Trimiteti comanda pentru acest serviciu

Puteți avansa pe TikTok fără un buget de publicitate mărit, având creativitate și propriul produs.

Jumătate dintre utilizatorii TikTok au între 18 și 34 de ani. Aceasta nu este o rețea socială pentru copii și adolescenți: publicul de aici este destul de solvabil. Ați putea analiza personal această platformă și să vedeți că acolo se promovează companii destul de serioase, iar dacă nu ar aduce profit, nu ar fi acolo.

Ce avantaje oferă tik tok promovare?

  • Loialitatea publicului. Ea prețuiește conținutul nativ de înaltă calitate, care nu se vinde direct. Acestea pot fi nu numai videoclipuri distractive, ci și cele de experți - un astfel de conținut „intră” perfect în TikTok în rândul unui public adult.
  • Comunitate întreagă în scurt timp. Publicul petrece mult timp aici datorită unor algoritmi deosebit de inteligenți, se implică ușor și formează la fel de ușor comunități uriașe.
  • Poziții de conducere și recunoaștere. Concurenții Dvs. încă cred că aici sunt doar adolescenți - dar voi deja stiți că nu este așa și ați putea promova produse și servicii unui public complet nou.

Ce facem noi? Analizăm nișa, concurenții, studiem publicul țintă și întocmim o strategie completă, în care vom descrie în detaliu cum ar trebui să vă manifestați aici și ce trebuie să faceți pentru a vă atinge obiectivele.

Vă așteptăm cu drag la o analiză a afacerii Dvs.!

RU